You are here

Druk wizytówek

on Feb 5, 2018
Trudno wyobrazić sobie bez nich zarządzany z powodzeniem biznes, a jeszcze trudniej odgadnąć fakt, że wielu biznesmenów rezygnuje z posiadania indywidualnych bilecików reklamowych.


Co ich odstręcza?


Na pewno wygórowana opłata, jaką należy uiścić za projekt graficzny oraz czas, jaki trzeba przeznaczyć na ustalenia dotyczące formy wizytówek oraz wdrożenie późniejszych korekt graficznych. Jest jednakże metoda na to, ażeby zamienić długi, męczący i drogi proces planowania biletów reklamowych w czystą radość. Kreowanie wizytówek możesz podzielić na poniższe etapy: Określenie funkcjonalności. Wizytówki to narzędzie wszechstronne, sprawdzające się w funkcji osobistego biletu biznesowego, materiału promocyjnego wykorzystywanego w sprzedaży bezpośredniej albo też nośnika informacji handlowych, które dochodzą do obszernej grupy adresatów. Mając owo na uwadze dobrze jest – przed poczęciem projektu – określić, do kogo kreślona wizytówka ma dotrzeć. Warto albowiem zróżnicować formę i zaplanować on-line wizytówki w kilku wariantach, dla przykładu osobistych (na zebrania z Kontrahentami) jak też ogólnych (dla PRacowników, partnerów). Dalszy krok po wskazaniu grupy docelowej to wybór wzornika – marketingowego podkładu na który naniesione zostaną niuanse wizytówki. Mogą być to np. wizytówki klasyczne - tu.




wizytówki klasyczne
Author: Dennis Yang
Source: http://www.flickr.com


Szablon wizytówki to tło, jakie możemy w opcjonalny sposób zaaranżować, dopasować i spersonalizować - obejrzy wizytówki dla tłumacza.


Kiedy tło wizytówki jest skończone, należy wypełnić je zwięzłym, czytelnym, bardzo tematycznym tekstem, na przykład wizytówka tłumacz lub wizytówka salonu fryzjerskiego.